Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
662840 | 05:53 | 05:56 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 662840 | |
662706 | 05:56 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662706 | |
662544 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662544 | |
662716 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662716 | |
662561 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662561 | |
662731 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662731 | |
662567 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662567 | |
662737 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662737 | |
662573 | 13:07 | 13:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662573 | |
662744 | 13:43 | 14:21 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662744 | |
662582 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662582 | |
662753 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662753 | |
662590 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662590 | |
662761 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662761 | |
662599 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662599 | |
662770 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662770 | |
662605 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662605 | |
662776 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662776 | |
662611 | 21:11 | 21:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662611 | |
662792 | 21:43 | 21:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 061 m | 662792 |