Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
662828 | 05:53 | 05:56 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 662828 | |
662624 | 05:56 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662624 | |
662462 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662462 | |
662634 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662634 | |
662479 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662479 | |
662649 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662649 | |
662485 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662485 | |
662655 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662655 | |
662491 | 13:09 | 13:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662491 | |
662662 | 13:45 | 14:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662662 | |
662499 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662499 | |
662671 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662671 | |
662508 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662508 | |
662680 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662680 | |
662517 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662517 | |
662689 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662689 | |
662523 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662523 | |
662695 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 662695 | |
662529 | 21:11 | 21:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 662529 | |
662785 | 21:43 | 21:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 061 m | 662785 |