Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
305129 | 04:15 | 04:19 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 220 m | 305129 | |
305147 | 04:19 | 04:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305147 | |
305298 | 05:08 | 05:47 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305298 | |
305151 | 05:48 | 06:24 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305151 | |
305308 | 07:30 | 08:09 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305308 | |
305164 | 08:09 | 08:49 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305164 | |
305316 | 09:42 | 10:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305316 | |
305173 | 10:18 | 10:56 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305173 | |
305322 | 11:12 | 11:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305322 | |
305179 | 11:48 | 12:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305179 | |
305337 | 14:41 | 15:19 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305337 | |
305195 | 15:19 | 16:00 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305195 | |
305353 | 18:04 | 18:41 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305353 | |
305210 | 18:42 | 19:19 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305210 | |
305362 | 20:12 | 20:46 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305362 | |
305217 | 20:46 | 21:18 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305217 | |
305119 | 21:35 | 22:05 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305119 | |
305096 | 22:05 | 22:31 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 305096 | |
305369 | 22:55 | 23:24 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 305369 | |
305111 | 23:24 | 23:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 065 m | 305111 |