Az alábbi ábra a forgalmi számok jelenlétét mutatja az adott járaton. Szürkével szerepelnek a forgalmi szám menetrendi idejei, míg színessel az, amikor az adott időpontban egy jármű be volt jelentkezve a FUTÁR rendszerbe. Napot váltani – a szokásos módon – a jobb felső sarokban lehet.
Kezdet | Vég | Forgalmi | Jármű | Jármű típus | Telephely (jelenlegi) |
---|---|---|---|---|---|
2018.11.16. 19:50 | 2018.11.16. 22:38 | F15 | LOV873 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 19:42 | 2018.11.17. 00:02 | F9 | MUT891 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 17:26 | 2018.11.16. 20:32 | F2 | LOV876 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 17:24 | 2018.11.16. 17:50 | F13 | BPI805 | Ikarus 280-as típusú autóbusz | Óbuda |
2018.11.16. 16:18 | 2018.11.16. 16:50 | F1 | LOV857 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 14:18 | 2018.11.16. 19:08 | F17 | BPI974 | Ikarus 280-as típusú autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 14:06 | 2018.11.16. 17:38 | F16 | BPI971 | Ikarus 280-as típusú autóbusz | Óbuda |
2018.11.16. 13:32 | 2018.11.16. 13:56 | MHK918 | Volvo 7000A típusú csuklós autóbusz | Cinkota | |
2018.11.16. 13:18 | 2018.11.16. 19:56 | F6 | LOV867 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 13:06 | 2018.11.16. 22:36 | F8 | FKU925 | Volvo 7700A típusú csuklós autóbusz | Cinkota |
2018.11.16. 08:44 | 2018.11.16. 12:52 | F2 | LOV876 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 07:48 | 2018.11.16. 11:32 | F9 | MUT891 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 06:42 | 2018.11.16. 10:10 | F17 | FKU929 | Volvo 7700A típusú csuklós autóbusz | Cinkota |
2018.11.16. 05:54 | 2018.11.16. 08:54 | F15 | LOV873 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 05:48 | 2018.11.16. 07:08 | F14 | MUT893 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
2018.11.16. 05:40 | 2018.11.16. 08:54 | F12 | BPI979 | Ikarus 280-as típusú autóbusz | Óbuda |
2018.11.16. 05:20 | 2018.11.16. 09:16 | F10 | LOV879 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |