| Hour | Departures |
|---|---|
| 04 | |
| 05 | |
| 06 | |
| 07 | |
| 08 | |
| 09 | |
| 10 | |
| 11 | |
| 12 | |
| 13 | |
| 14 | |
| 15 | |
| 16 | |
| 17 | |
| 18 | |
| 19 | |
| 20 | |
| 21 | |
| 22 |
| Departure | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
|---|---|---|---|---|
| 2015.01.05. 04:38:00 | Kamaraerdő | 3 | Yes | 590 |
| 2015.01.05. 05:28:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 05:46:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:27:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:47:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:57:00 | Kamaraerdő | 42 | No | 590 |
| 2015.01.05. 07:18:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 07:38:00 | Kamaraerdő | 42 | No | 590 |
| 2015.01.05. 07:48:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 08:17:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 08:47:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 09:47:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 10:47:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 11:42:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 12:42:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 13:22:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 14:02:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 14:32:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 15:02:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 15:33:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 16:03:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 16:33:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 17:03:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 17:33:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 18:03:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 18:45:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 19:48:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 20:38:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 21:38:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 22:38:00 | Kamaraerdő | 1 | Yes | 590 |