| Hour | Departures |
|---|---|
| 04 | |
| 05 | |
| 06 | |
| 07 | |
| 08 | |
| 09 | |
| 10 | |
| 11 | |
| 12 | |
| 13 | |
| 14 | |
| 15 | |
| 16 | |
| 17 | |
| 18 | |
| 19 | |
| 20 | |
| 21 | |
| 22 |
| Departure | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
|---|---|---|---|---|
| 2015.01.05. 04:31:00 | Kamaraerdő | 3 | Yes | 590 |
| 2015.01.05. 05:21:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 05:39:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:20:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:40:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 06:49:00 | Kamaraerdő | 42 | No | 590 |
| 2015.01.05. 07:10:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 07:29:00 | Kamaraerdő | 42 | No | 590 |
| 2015.01.05. 07:40:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 08:08:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 08:38:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 09:40:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 10:40:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 11:35:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 12:35:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 13:15:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 13:55:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 14:25:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 14:55:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 15:26:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 15:56:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 16:26:00 | Mechanikai Művek | 4 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 16:56:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 17:26:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 17:56:00 | Mechanikai Művek | 2 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 18:37:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 19:41:00 | Mechanikai Művek | 3 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 20:31:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 21:31:00 | Mechanikai Művek | 1 | Yes | 592 |
| 2015.01.05. 22:31:00 | Kamaraerdő | 1 | Yes | 590 |