| Hour | Departures |
|---|---|
| 04 |
|
| 05 | |
| 06 | |
| 07 | |
| 08 | |
| 09 | |
| 10 | |
| 11 | |
| 12 | |
| 13 | |
| 14 | |
| 15 | |
| 16 | |
| 17 | |
| 18 | |
| 19 | |
| 20 | |
| 21 | |
| 22 | |
| 23 |
|
| 00 | |
| 01 |
|
| 02 | |
| 03 |
|
| Departure | Line | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
|---|---|---|---|---|---|
| 2015.07.02. 04:33:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 05:03:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 05:37:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 06:05:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 06:25:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 06:49:00 | Kelenföld vasútállomás M | 33 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 07:09:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 07:29:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 07:49:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 08:09:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 08:28:00 | Kelenföld vasútállomás M | 35 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 08:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 09:06:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 09:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 09:46:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 10:06:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 10:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 10:46:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 11:06:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 11:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 11:46:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 12:06:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 12:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 12:46:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 13:06:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 13:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 13:46:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 14:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 14:28:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 14:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 33 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 15:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 15:28:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 15:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 16:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 16:28:00 | Kelenföld vasútállomás M | 21 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 16:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 17:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 17:28:00 | Kelenföld vasútállomás M | 33 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 17:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 33 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 18:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 18:26:00 | Kelenföld vasútállomás M | 35 | Yes | 1222 | |
| 2015.07.02. 18:48:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 19:08:00 | Kelenföld vasútállomás M | 2 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 19:27:00 | Kelenföld vasútállomás M | 34 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 19:47:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 20:07:00 | Kelenföld vasútállomás M | 1 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 20:41:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 21:11:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 21:42:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 22:12:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.02. 22:42:00 | Kelenföld vasútállomás M | 32 | Yes | 531 | |
| 2015.07.02. 23:12:00 | Kelenföld vasútállomás M | 3 | No | 531 | |
| 2015.07.03. 01:38:00 | Móricz Zsigmond körtér M | 1 | No | 1380 | |
| 2015.07.03. 03:38:00 | Móricz Zsigmond körtér M | 1 | No | 1380 |