Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
999353 | 07:01 | 07:29 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999353 | |
992264 | 07:30 | 08:01 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992264 | |
999354 | 08:36 | 09:05 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999354 | |
992270 | 09:06 | 09:38 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992270 | |
999355 | 09:51 | 10:20 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999355 | |
992275 | 10:21 | 10:53 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992275 | |
999356 | 11:06 | 11:35 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999356 | |
992280 | 11:36 | 12:08 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992280 | |
999346 | 12:21 | 12:49 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999346 | |
992126 | 12:50 | 13:24 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992126 | |
999347 | 13:36 | 14:04 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999347 | |
992131 | 14:05 | 14:39 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992131 | |
999348 | 14:51 | 15:19 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999348 | |
992136 | 15:20 | 15:53 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992136 | |
999349 | 16:36 | 17:04 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999349 | |
992143 | 17:05 | 17:38 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992143 | |
999350 | 17:51 | 18:19 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999350 | |
992148 | 18:20 | 18:52 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992148 | |
999351 | 19:06 | 19:32 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999351 | |
992153 | 19:33 | 20:04 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 502 m | 992153 | |
999352 | 20:51 | 21:16 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 424 m | 999352 | |
992210 | 21:17 | 21:27 | 202E | Kucorgó tér | Rákoskeresztúr, városközpont | 4 919 m | 992210 |