Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
482080 | 05:53 | 05:56 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 482080 | |
482280 | 05:56 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482280 | |
481980 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 481980 | |
482290 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482290 | |
481997 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 481997 | |
482305 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482305 | |
482003 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482003 | |
482311 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482311 | |
482009 | 13:09 | 13:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482009 | |
482318 | 13:45 | 14:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482318 | |
482017 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482017 | |
482327 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482327 | |
482026 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482026 | |
482336 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482336 | |
482035 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482035 | |
482345 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482345 | |
482041 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482041 | |
482351 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 482351 | |
482047 | 21:11 | 21:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 482047 | |
481815 | 21:43 | 21:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 062 m | 481815 |