Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
115154 | 04:16 | 04:19 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 115154 | |
115472 | 04:19 | 04:53 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115472 | |
115170 | 05:08 | 05:41 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115170 | |
115568 | 05:41 | 06:15 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115568 | |
115876 | 06:27 | 07:07 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115876 | |
115482 | 07:07 | 07:46 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115482 | |
115883 | 07:52 | 08:30 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115883 | |
115489 | 08:30 | 09:08 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115489 | |
115892 | 09:57 | 10:34 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115892 | |
115497 | 10:34 | 11:11 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115497 | |
115915 | 15:42 | 16:19 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115915 | |
115520 | 16:19 | 16:57 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115520 | |
115173 | 17:57 | 18:34 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115173 | |
115529 | 18:34 | 19:09 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115529 | |
115929 | 19:27 | 20:01 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115929 | |
115535 | 20:01 | 20:33 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115535 | |
115937 | 21:31 | 22:05 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115937 | |
115570 | 22:05 | 22:33 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 103 m | 115570 | |
115941 | 22:48 | 23:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 115941 | |
115968 | 23:16 | 23:21 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 062 m | 115968 |