707798 |
04:42 |
05:08 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
707798 |
707817 |
05:25 |
05:54 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 134 m |
|
707817 |
707804 |
06:13 |
06:43 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
707804 |
707825 |
06:55 |
07:35 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 134 m |
|
707825 |
707744 |
08:12 |
08:50 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707744 |
707836 |
09:08 |
09:46 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707836 |
707753 |
10:30 |
11:04 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707753 |
707845 |
11:24 |
11:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707845 |
707760 |
12:12 |
12:46 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707760 |
707852 |
13:06 |
13:41 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707852 |
707767 |
13:58 |
14:32 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707767 |
707859 |
14:53 |
15:28 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707859 |
707775 |
15:58 |
16:34 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707775 |
707867 |
16:53 |
17:31 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707867 |
707784 |
18:13 |
18:47 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707784 |
707876 |
19:06 |
19:39 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707876 |
707791 |
20:00 |
20:32 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
707791 |
707882 |
20:55 |
21:27 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
707882 |