Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
696642 | 05:53 | 05:56 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 696642 | |
696651 | 05:56 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696651 | |
696660 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696660 | |
696650 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696650 | |
696659 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696659 | |
696649 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696649 | |
696658 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696658 | |
696648 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696648 | |
696657 | 13:09 | 13:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696657 | |
696647 | 13:45 | 14:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696647 | |
696656 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696656 | |
696646 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696646 | |
696655 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696655 | |
696645 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696645 | |
696654 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696654 | |
696644 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696644 | |
696653 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696653 | |
696643 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 696643 | |
696652 | 21:11 | 21:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 696652 | |
667023 | 21:43 | 21:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 061 m | 667023 |