Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
990228 | 05:51 | 05:55 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 990228 | |
989986 | 05:55 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 989986 | |
990837 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990837 | |
989996 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 989996 | |
990854 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990854 | |
990011 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990011 | |
990860 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990860 | |
990017 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990017 | |
990866 | 13:09 | 13:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990866 | |
990024 | 13:45 | 14:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990024 | |
990874 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990874 | |
990033 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990033 | |
990883 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990883 | |
990042 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990042 | |
990892 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990892 | |
990051 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990051 | |
990898 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990898 | |
990057 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 990057 | |
990904 | 21:11 | 21:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 990904 | |
990149 | 21:45 | 21:50 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 061 m | 990149 |