Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186370 | 05:53 | 05:56 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 222 m | 186370 | |
185796 | 05:56 | 06:30 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185796 | |
185213 | 06:42 | 07:21 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185213 | |
185806 | 07:21 | 08:05 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185806 | |
185230 | 10:12 | 10:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185230 | |
185821 | 10:48 | 11:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185821 | |
185236 | 11:42 | 12:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185236 | |
185827 | 12:18 | 12:55 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185827 | |
185242 | 13:09 | 13:45 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185242 | |
185834 | 13:45 | 14:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185834 | |
185250 | 14:37 | 15:14 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185250 | |
185843 | 15:14 | 15:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185843 | |
185259 | 16:09 | 16:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185259 | |
185852 | 16:48 | 17:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185852 | |
185268 | 18:12 | 18:49 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185268 | |
185861 | 18:49 | 19:23 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185861 | |
185274 | 19:42 | 20:16 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185274 | |
185867 | 20:16 | 20:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 102 m | 185867 | |
185280 | 21:11 | 21:43 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 508 m | 185280 | |
185130 | 21:43 | 21:48 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 061 m | 185130 |