497376 |
04:40 |
05:07 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 134 m |
|
497376 |
482932 |
05:14 |
05:41 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
482932 |
497377 |
05:55 |
06:26 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 134 m |
|
497377 |
482938 |
06:43 |
07:14 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
482938 |
497378 |
07:18 |
08:00 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 134 m |
|
497378 |
482948 |
08:30 |
09:10 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482948 |
497370 |
09:26 |
10:04 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497370 |
482955 |
10:12 |
10:48 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482955 |
497371 |
11:06 |
11:41 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497371 |
482962 |
12:00 |
12:34 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482962 |
497372 |
12:54 |
13:29 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497372 |
482969 |
13:43 |
14:17 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482969 |
497373 |
14:38 |
15:13 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497373 |
482976 |
15:28 |
16:04 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482976 |
497374 |
16:23 |
17:01 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497374 |
482985 |
17:43 |
18:18 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482985 |
497375 |
18:36 |
19:10 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 000 m |
|
497375 |
482992 |
19:30 |
20:03 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
482992 |