130551 |
06:30 |
07:04 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 132 m |
|
130551 |
130919 |
07:13 |
07:48 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
15 970 m |
|
130919 |
130559 |
08:13 |
08:49 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 132 m |
|
130559 |
130943 |
09:30 |
10:13 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130943 |
130626 |
10:36 |
11:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130626 |
130951 |
11:30 |
12:09 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130951 |
130634 |
12:36 |
13:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130634 |
130959 |
13:30 |
14:09 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130959 |
130642 |
14:36 |
15:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130642 |
130967 |
15:30 |
16:12 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130967 |
130650 |
16:36 |
17:14 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130650 |
130975 |
17:30 |
18:10 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130975 |
130658 |
18:36 |
19:10 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130658 |
130983 |
19:30 |
20:06 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130983 |
130665 |
20:25 |
20:57 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130665 |
130989 |
21:42 |
22:14 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
16 928 m |
|
130989 |
130669 |
22:20 |
22:48 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
130669 |
130923 |
23:12 |
23:41 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
15 970 m |
|
130923 |