Hour | Departures |
---|---|
23 | |
00 | |
01 | |
02 | |
03 | |
04 |
Departure | Line | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
---|---|---|---|---|---|
2019.07.01. 23:39:00 | Csepel, Csillagtelep | 21 | Yes | 2009 | |
2019.07.01. 23:51:00 | Pestszentimre vasútáll. | 1 | Yes | 1942 | |
2019.07.01. 23:54:00 | Csepel, Csillagtelep | 1 | Yes | 2009 | |
2019.07.01. 23:55:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 4 | Yes | 1850 | |
2019.07.02. 00:00:00 | Kispest, Kossuth tér | 45 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 00:01:00 | Határ út M | 56 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 00:09:00 | Határ út M | 57 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 00:09:00 | Csepel, Csillagtelep | 41 | Yes | 2009 | |
2019.07.02. 00:14:00 | Pestszentimre vasútáll. | 2 | Yes | 1943 | |
2019.07.02. 00:21:00 | Csepel, Csillagtelep | 2 | Yes | 2006 | |
2019.07.02. 00:22:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 12 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 00:30:00 | Kispest, Kossuth tér | 12 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 00:30:00 | Határ út M | 1 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 00:37:00 | Pestszentimre vasútáll. | 3 | Yes | 1941 | |
2019.07.02. 00:39:00 | Csepel, Csillagtelep | 23 | Yes | 2009 | |
2019.07.02. 00:44:00 | Határ út M | 43 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 00:52:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 1 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 00:54:00 | Csepel, Csillagtelep | 40 | Yes | 2009 | |
2019.07.02. 00:59:00 | Határ út M | 44 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 01:00:00 | Kispest, Kossuth tér | 11 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 01:07:00 | Pestszentimre vasútáll. | 21 | Yes | 1936 | |
2019.07.02. 01:14:00 | Határ út M | 2 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 01:21:00 | Csepel, Csillagtelep | 42 | Yes | 2006 | |
2019.07.02. 01:22:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 13 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 01:29:00 | Határ út M | 22 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 01:30:00 | Kispest, Kossuth tér | 42 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 01:37:00 | Pestszentimre vasútáll. | 64 | Yes | 1936 | |
2019.07.02. 01:44:00 | Határ út M | 56 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 01:52:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 2 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 01:54:00 | Csepel, Csillagtelep | 41 | Yes | 2009 | |
2019.07.02. 01:59:00 | Határ út M | 57 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 02:00:00 | Kispest, Kossuth tér | 45 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 02:07:00 | Pestszentimre vasútáll. | 22 | Yes | 1936 | |
2019.07.02. 02:14:00 | Határ út M | 1 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 02:21:00 | Csepel, Csillagtelep | 1 | Yes | 2006 | |
2019.07.02. 02:22:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 3 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 02:29:00 | Határ út M | 43 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 02:30:00 | Kispest, Kossuth tér | 12 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 02:37:00 | Pestszentimre vasútáll. | 11 | Yes | 1936 | |
2019.07.02. 02:44:00 | Határ út M | 44 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 02:52:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 14 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 02:54:00 | Csepel, Csillagtelep | 40 | Yes | 2009 | |
2019.07.02. 02:59:00 | Határ út M | 2 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 03:00:00 | Kispest, Kossuth tér | 11 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 03:07:00 | Pestszentimre vasútáll. | 1 | Yes | 1936 | |
2019.07.02. 03:14:00 | Határ út M | 22 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 03:21:00 | Csepel, Csillagtelep | 2 | Yes | 2006 | |
2019.07.02. 03:22:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 4 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 03:29:00 | Határ út M | 56 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 03:30:00 | Kispest, Kossuth tér | 42 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 03:37:00 | Pestszentlőrinc, Béke tér | 2 | Yes | 1944 | |
2019.07.02. 03:44:00 | Határ út M | 57 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 03:52:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 12 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 03:54:00 | Csepel, Szent Imre tér | 41 | Yes | 2011 | |
2019.07.02. 03:59:00 | Határ út M | 1 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 04:00:00 | Kispest, Kossuth tér | 45 | Yes | 1844 | |
2019.07.02. 04:07:00 | Pestszentlőrinc, Béke tér | 3 | Yes | 1945 | |
2019.07.02. 04:14:00 | Határ út M | 43 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 04:21:00 | Csepel, Szent Imre tér | 42 | Yes | 2007 | |
2019.07.02. 04:22:00 | Dél-pesti autóbuszgarázs | 1 | Yes | 1853 | |
2019.07.02. 04:29:00 | Határ út M | 44 | Yes | 1856 | |
2019.07.02. 04:30:00 | Kőbánya alsó vasútáll. | 12 | Yes | 1843 |