Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
360631 | 04:15 | 04:19 | 98 | XVIII. utca | Rákoscsaba vasútállomás | 2 220 m | 360631 | |
360717 | 04:19 | 04:52 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360717 | |
360882 | 05:08 | 05:47 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360882 | |
360721 | 05:48 | 06:24 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360721 | |
360892 | 07:30 | 08:09 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360892 | |
360734 | 08:09 | 08:49 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360734 | |
360900 | 09:42 | 10:18 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360900 | |
360743 | 10:18 | 10:56 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360743 | |
360906 | 11:12 | 11:48 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360906 | |
360749 | 11:48 | 12:25 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360749 | |
360921 | 14:41 | 15:19 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360921 | |
360765 | 15:19 | 16:00 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360765 | |
360937 | 18:04 | 18:41 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360937 | |
360780 | 18:42 | 19:19 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360780 | |
360946 | 20:12 | 20:46 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360946 | |
360787 | 20:46 | 21:18 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360787 | |
360967 | 21:35 | 22:05 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360967 | |
360804 | 22:05 | 22:31 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | Kőbánya-Kispest M | 15 126 m | 360804 | |
360953 | 22:55 | 23:24 | 98 | Kőbánya-Kispest M | Rákoscsaba vasútállomás | 15 488 m | 360953 | |
360980 | 23:24 | 23:27 | 98 | Rákoscsaba vasútállomás | XVII. utca | 2 065 m | 360980 |