187835 |
04:42 |
05:08 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
187835 |
187886 |
05:25 |
05:54 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 132 m |
|
187886 |
187841 |
06:13 |
06:43 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 517 m |
|
187841 |
187894 |
06:55 |
07:35 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 132 m |
|
187894 |
187989 |
08:12 |
08:50 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
187989 |
188176 |
09:08 |
09:46 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188176 |
187998 |
10:30 |
11:04 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
187998 |
188185 |
11:24 |
11:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188185 |
188005 |
12:12 |
12:46 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
188005 |
188192 |
13:06 |
13:41 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188192 |
188012 |
13:58 |
14:32 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
188012 |
188199 |
14:53 |
15:28 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188199 |
188020 |
15:58 |
16:34 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
188020 |
188207 |
16:53 |
17:31 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188207 |
188029 |
18:13 |
18:47 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
188029 |
188216 |
19:06 |
19:39 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188216 |
188036 |
20:00 |
20:32 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 475 m |
|
188036 |
188222 |
20:55 |
21:27 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 998 m |
|
188222 |