145044 |
05:55 |
06:27 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 183 m |
|
145044 |
145098 |
06:43 |
07:14 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 607 m |
|
145098 |
145051 |
07:18 |
07:55 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 183 m |
|
145051 |
145384 |
08:12 |
08:50 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145384 |
145204 |
09:08 |
09:44 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145204 |
145392 |
10:12 |
10:48 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145392 |
145211 |
10:54 |
11:29 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145211 |
145398 |
11:42 |
12:16 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145398 |
145218 |
12:36 |
13:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145218 |
145405 |
13:30 |
14:04 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145405 |
145225 |
14:24 |
14:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145225 |
145412 |
15:12 |
15:48 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145412 |
145231 |
15:54 |
16:30 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145231 |
145418 |
16:42 |
17:21 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145418 |
145238 |
17:36 |
18:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145238 |
145425 |
18:30 |
19:04 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145425 |
145246 |
19:36 |
20:09 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 047 m |
|
145246 |
145433 |
20:42 |
21:14 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 565 m |
|
145433 |