131748 |
05:09 |
05:39 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
16 789 m |
|
131748 |
132077 |
05:58 |
06:27 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 609 m |
|
132077 |
131755 |
06:42 |
07:18 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
16 789 m |
|
131755 |
132084 |
07:28 |
08:01 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 609 m |
|
132084 |
131827 |
08:12 |
08:52 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131827 |
131962 |
09:30 |
10:07 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131962 |
131835 |
10:23 |
10:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131835 |
131969 |
11:12 |
11:46 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131969 |
131841 |
11:53 |
12:29 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131841 |
131975 |
12:42 |
13:16 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131975 |
131848 |
13:35 |
14:11 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131848 |
131982 |
14:30 |
15:05 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131982 |
131856 |
15:35 |
16:12 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131856 |
131990 |
16:30 |
17:09 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131990 |
131863 |
17:23 |
18:01 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131863 |
131997 |
18:12 |
18:46 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
131997 |
131869 |
18:53 |
19:28 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
17 653 m |
|
131869 |
132003 |
19:42 |
20:15 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 567 m |
|
132003 |