Trip id | Start | End | Line | From | To | Distance | Slug | MikorMegy |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
154843 | 04:58 | 05:03 | 202E | Rákoskeresztúr, városközpont | Kucorgó tér | 3 311 m | 154843 | |
155090 | 05:04 | 05:39 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155090 | |
155195 | 05:53 | 06:29 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 155195 | |
155097 | 06:30 | 07:12 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155097 | |
155202 | 07:37 | 08:11 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 155202 | |
155105 | 08:12 | 08:51 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155105 | |
155208 | 09:39 | 10:12 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 155208 | |
155111 | 10:13 | 10:49 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155111 | |
155212 | 10:59 | 11:32 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 155212 | |
155115 | 11:33 | 12:09 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155115 | |
154919 | 12:19 | 12:51 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154919 | |
155351 | 12:52 | 13:29 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155351 | |
154923 | 13:38 | 14:11 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154923 | |
155355 | 14:12 | 14:49 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155355 | |
154928 | 15:00 | 15:36 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154928 | |
155360 | 15:37 | 16:16 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155360 | |
154938 | 17:24 | 18:00 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154938 | |
155370 | 18:01 | 18:40 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155370 | |
154945 | 19:06 | 19:35 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154945 | |
155375 | 19:36 | 20:08 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155375 | |
154950 | 20:21 | 20:48 | 202E | Kőbánya-Kispest M | Kucorgó tér | 14 415 m | 154950 | |
155380 | 20:49 | 21:22 | 202E | Kucorgó tér | Kőbánya-Kispest M | 15 549 m | 155380 |