141242 |
05:09 |
05:39 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
13 167 m |
|
141242 |
141299 |
05:59 |
06:28 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
12 615 m |
|
141299 |
141081 |
06:37 |
07:14 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141081 |
140903 |
07:28 |
08:02 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140903 |
141089 |
08:17 |
08:56 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141089 |
140911 |
09:30 |
10:05 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140911 |
141097 |
10:26 |
10:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141097 |
140918 |
11:12 |
11:44 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140918 |
141103 |
11:57 |
12:29 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141103 |
140924 |
12:42 |
13:14 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140924 |
141109 |
13:27 |
13:59 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141109 |
140930 |
14:13 |
14:46 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140930 |
141116 |
15:08 |
15:44 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141116 |
140939 |
16:28 |
17:03 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140939 |
141125 |
17:24 |
18:00 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141125 |
140946 |
18:13 |
18:44 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140946 |
141132 |
19:08 |
19:39 |
138
|
Budatétény vasútállomás (Campona) |
Csepel, Szent Imre tér |
14 011 m |
|
141132 |
140953 |
20:00 |
20:28 |
138
|
Csepel, Szent Imre tér |
Budatétény vasútállomás (Campona) |
13 548 m |
|
140953 |