| Hour | Departures |
|---|---|
| 07 | |
| 08 | |
| 09 | |
| 10 | |
| 11 | |
| 12 | |
| 13 | |
| 14 | |
| 15 | |
| 16 | |
| 17 | |
| 18 | |
| 19 | |
| 20 |
| Departure | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
|---|---|---|---|---|
| 2025.12.07. 07:49:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 11 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 08:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 08:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 32 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 09:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 21 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 09:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 10:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 11 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 10:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 21 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 11:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 11:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 11 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 12:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 21 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 12:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 33 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 13:19:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 32 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 13:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 21 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 14:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 41 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 14:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 32 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 15:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 21 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 15:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 16:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 22 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 16:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 42 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 17:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 17:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 22 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 18:18:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 11 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 18:48:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 19:20:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 22 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 19:50:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 11 | Yes | 1850 |
| 2025.12.07. 20:20:00 | Rákoskeresztúr, városkp. | 31 | Yes | 1850 |