Hour | Departures |
---|---|
06 | |
07 | |
08 | |
09 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 | |
20 | |
21 |
Departure | Terminus | Vehicle# | Lowfloor | Route |
---|---|---|---|---|
2025.05.01. 06:50:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 07:20:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 07:49:00 | Móricz Zs. körtér M | 1 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 08:21:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 08:51:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 09:22:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 09:52:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 10:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 1 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 10:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 11:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 11:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 1 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 12:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 12:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 13:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 13:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 14:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 14:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 15:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 15:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 16:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 16:53:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 17:23:00 | Móricz Zs. körtér M | 1 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 17:52:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 18:22:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 18:52:00 | Móricz Zs. körtér M | 1 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 19:22:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 19:50:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 20:20:00 | Móricz Zs. körtér M | 2 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 20:50:00 | Móricz Zs. körtér M | 4 | Yes | 1962 |
2025.05.01. 21:20:00 | Móricz Zs. körtér M | 3 | Yes | 1962 |