Az alábbi ábra a forgalmi számok jelenlétét mutatja az adott járaton. Szürkével szerepelnek a forgalmi szám menetrendi idejei, míg színessel az, amikor az adott időpontban egy jármű be volt jelentkezve a FUTÁR rendszerbe. Napot váltani – a szokásos módon – a jobb felső sarokban lehet.
| Kezdet | Vég | Forgalmi | Jármű | Jármű típus | Telephely (jelenlegi) |
|---|---|---|---|---|---|
| 2025.11.14. 15:00 | 2025.11.14. 19:00 | F12 | LOV872 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 14:36 | 2025.11.14. 18:34 | F7 | MUT883 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 14:28 | 2025.11.14. 17:18 | F4 | MUU904 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 14:00 | 2025.11.14. 16:06 | F1 | AELD560 | MB Citaro C2-S1-G csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 13:50 | 2025.11.14. 15:22 | F0540_1 | AELD564 | MB Citaro C2-S1-G csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 13:24 | 2025.11.14. 19:36 | F2240_9 | MUU907 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 13:14 | 2025.11.14. 20:00 | F10 | MUT893 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 12:54 | 2025.11.14. 19:26 | F6 | LOV868 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 07:14 | 2025.11.14. 09:28 | F12 | LOV872 | VanHool AG318 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 06:48 | 2025.11.14. 07:16 | F10 | MUT893 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 06:18 | 2025.11.14. 06:34 | F1810_5 | MUM641 | VanHool A330 CNG típusú szóló autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 06:06 | 2025.11.14. 08:10 | F8 | AELD563 | MB Citaro C2-S1-G csuklós autóbusz | Kelenföld garázs |
| 2025.11.14. 05:44 | 2025.11.14. 09:04 | F7 | MUT883 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 05:28 | 2025.11.14. 09:02 | F5 | SXE201 | VanHool NewAG300 csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 05:10 | 2025.11.14. 08:26 | F3 | AILJ864 | MB Citaro C2-S1-G csuklós autóbusz | Délpest |
| 2025.11.14. 04:50 | 2025.11.14. 08:10 | F1 | AELD560 | MB Citaro C2-S1-G csuklós autóbusz | Délpest |