Az alábbi ábra a forgalmi számok jelenlétét mutatja az adott járaton. Szürkével szerepelnek a forgalmi szám menetrendi idejei, míg színessel az, amikor az adott időpontban egy jármű be volt jelentkezve a FUTÁR rendszerbe. Napot váltani – a szokásos módon – a jobb felső sarokban lehet.
Kezdet | Vég | Forgalmi | Jármű | Jármű típus | Telephely (jelenlegi) |
---|---|---|---|---|---|
2020.06.04. 08:38 | 2020.06.04. 09:14 | F5 | V4226 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 08:24 | 2020.06.04. 09:02 | F3 | V4102 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 08:08 | 2020.06.04. 08:44 | F10 | V4146 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:54 | 2020.06.04. 08:28 | F8 | V4004 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:40 | 2020.06.04. 08:14 | F7 | V4201 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:26 | 2020.06.04. 08:00 | F6 | V4050 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:20 | 2020.06.04. 08:36 | F5 | V4076 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:14 | 2020.06.04. 07:44 | F4 | V4006 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:10 | 2020.06.04. 07:52 | F8 | V4347 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 07:02 | 2020.06.04. 08:20 | F3 | V4150 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:54 | 2020.06.04. 07:28 | F11 | V4327 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:54 | 2020.06.04. 07:36 | F7 | V4013 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:48 | 2020.06.04. 08:06 | F10 | V4141 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:46 | 2020.06.04. 06:54 | F2 | V4295 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:44 | 2020.06.04. 06:46 | F10 | V4146 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:40 | 2020.06.04. 07:20 | F6 | V4095 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:38 | 2020.06.04. 06:58 | F2 | V4345 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:26 | 2020.06.04. 07:16 | F5 | V4226 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:24 | 2020.06.04. 07:02 | F4 | V4007 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:16 | 2020.06.04. 06:58 | F3 | V4102 | Tátra T5C5K | Szépilona |
2020.06.04. 06:08 | 2020.06.04. 06:52 | F11 | V4314 | Tátra T5C5K | Kelenföld ksz. |